Převlékání interiéru...


... je jedna z věcí kterou mám ráda. Vždycky se vše tak změní a je to neokoukané. Poslední dobou jsem se zamilovala do této zelené barvy. 
Dneska jsme navštívili novou prodejnu Mobelixu, kterou otevřeli v Pardubicích. Spojili jsme to jako výlet s obědem. Měli jsme velký hlad tak jsme nejdříve vyrazili na oběd do Globusu. Musím říci, že už mě tam hodně dlouho nikdo neuvidí. Připadala jsem si jako v závodce s tím, že má nastat konec světa.
Bože takových lidí, jídlo nic moc, příště raději zvolíme komorní restauraci, kde se najíme v klidu a kulturně. O tolik dráž to zase nevyjde a tohle fakt nemusím. Nesnáším, když se stále na mě někdo tlačí a o kus žvance se musím pomalu prát.
Bože kam se to řítíme.
No po obědě jsme jeli navštívit zmiňovaný Mobelix. Tam mě to naopak potěšilo. Prohlédli jsme celou expozici a zase nějaké nové doplňky vzali s sebou domů.
A tak hnedka jak jsme dorazili, jsem převlékla jídelnu do nového kabátku.
♥♥♥



Komentáře

Hana píše…
Já mám kuchyni bílo -limetku taky tu zelenou miluji. Máš to moc hezké.Hanka
Blanka M. píše…
Moc děkuji je to má oblíbená barva v současnosti. Blanka

Oblíbené příspěvky