Pec konečně naplněná ...

... a už se peče keramika. Už jsem se musela přemluvit a včera když jsem přišla z práce jsem se pustila do glazování. Nejdříve namíchat glazuru, a pak si pohrát s každým hrnečkem, talířkem, konvicí a dalšími drobnostmi. Nechala jsem uschnou a dnes hurá do začištění a přípravy pro výpal.

 Pak začne boj o každé místečko, využít sebemenší skulinku a naskládat do pece co nejvíce. Zase jsou tři patra, dát si pozor, aby se výrobky nedotkly a teď už se jen modlit, aby glazura vyšla a měla jsem nějaké drobnosti jako dárky pro přátele. Teď už jen čekat 31 hodin než budu moci otevřít pec a být nadšená nebo zklamaná.


TAK MI DRŽTE PALCE.

Komentáře

Hana píše…
Moc se těším na výsledek.Jako holka, když jsem se rozhodovala co budu dělat- chtěla jsem do Bechyně na keramickou školu....nějak z toho sešlo-dodnes na to myslím.zdravím Hanka
Blanka M. píše…
Tak to jsme na tom Haničko podobně. Tuto práci obdivuji. Mě můj manžel splnil sen a před 6 lety mi koupil starší vypalovací pec a přidělal programátor a od té doby dělám pokusy a mám z toho radost. Někdy trochu smutek když se nedaří, ale to k tomu patří. Kruh mám taky ,ale na tom mi to moc nejde, je potřeba točit a točit, ale chodím normálně do práce tak to prostě nejde. Liji do forem a to už mám vychytané. Tak mi držte palce a výsledek určitě zase nafotím a ukážu.
Hana píše…
No tak to se těším Blani ♥
Blanka M. píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Oblíbené příspěvky