Mikulášská soutěž ...


... je tady! 
Jak jsem slíbila připravila jsem pro Vás soutěž o designové samolepky, ať už na sklenice s potravinami či na vánoční dárečky nebo jinou dekoraci Vašeho domova. Soutěž spočívá v tom, že do 6.12.2017 do 20 hodin
 můžete psát komentáře k tomuto příspěvku na téma: 
" MÁTE RÁDI STARÉ VÁNOČNÍ TRADICE A TO JAK SLAVILI VÁNOCE DŘÍVE ?"
Nezapomeňte na sebe napsat meilovou adresu, abych mohla po vylosování kontaktovat vítěze.
Ve 20 hodin se soutěž uzavře a vylosuji 3 z vás, které obdrží v balíčku 12 ks designových samolepek na sklenice, 25 ks hvězdiček a bílý permanentní fix na psaní na tyto samolepky.

Budu se těšit na všechny Vaše komentáře.
♥♥♥




Komentáře

Hana píše…
Líbí se mi moc staré tradice jak vánoční ,tak veškeré týkající se všech ročních období.
Moc ráda si zasoutěžím o samolepky - určitě u mne najdou uplatnění -miluji mít přehled ve spíži .Jen sáhnout a nehledat.
kontakt na mne hajank5@seznam.cz
Dagmar G. píše…
Vánoční tradice se v této době pomalu vytrácejí. Máme plnou hlavu Santa Klause, nákupů drahých dárků, abychom ohromili a uspokojili poptávku. Kde je ten Ježíšek , v prostých jesličkách ležící? Tak se vraťme k tradicím. Krájení jablíčka, pouštění skořápek se svíčkou, lití olova, omrvinky pro hospodářská zvířata, peníze pod ubrus,......je toho určitě víc, ale tyto zvyky praktikujeme dodnes. Znáte ještě někdo něco? Ráda se přiučím.
Přeji všem hezký, klidný předvánoční čas grigadag@seznam.cz
Anonymní píše…
Já už jsem starší,takže dodržování starších tradic je u nás normální.Už jsem doma jenom s manželem,děti jezdí druhý den,ale tradice se dodržují.Určitě o Štědrý den musí být kapr se salátem,vánočka,cukroví,rybí polévka.Prostřený stůl s bílým porcelánem,svíčky,vůně jehličí a pohoda. Už se těším.
vladka.maresova@centrum.cz
Blanka M. píše…
Děkuji za krásné komentáře, dozvídám se spousty nových věcí a také už se moc těším na tu atmosféru. Jen mi je líto, že z nás všech velmi rychle vyprchá a zapomínáme co je vlastně důležité. Držím všem palečky v soutěži a těším se na další zajímavé tradice, které držíte.
Blanka
Hana píše…
Hlavně prostíráme o jednoho navíc-/pro poutníka, který by mohl zazvonit./
Nikdy nezapomenu na jmelí a každému ke komu jdu kytičku jmelí daruji.
Pod talíř dávám každému kovovou 50kč a na ubrus čokoládové penízky a větvičky ze smrku.
Nesmí chybět vánočka k snídani, ale ukrajujeme ji i během dne.Oběd nevaříme , abysme zahlédli zlaté prasátko.Hanka
Anonymní píše…
Mám ráda staré tradice. A hlavně se mi líbí na stromečku slaměné ozdoby a háčkované dekorace. Ale bohužel manžel je zastánce všeho moderního, takže bohužel... Tak snad někdy prosadím alespoň něco z těch krásných staročeských zvyků.
Hezký den Katka.
Hochova@centrum.cz
Anonymní píše…
I já mám ráda staré tradice a vše, co mi je aspoň připomíná. Mám ráda vánoční čas, který je pro mě nejvíc symbolizován procházkou v zasněžené krajině, kdy slyším jen křupání sněhu pod nohama, na obličej se nám lepí padající sníh... Měla jsem tu možnost žít téměř pět let na horách a tak vánoční procházku v zasněžené krajině, kdy se člověk vrátí do rozehřáté chalupy celý zkřehlý, ale šťastný a pak celá rodina usedne ke štědrovečerní večeři, jsem zažila a doteď na to moc ráda vzpomínám :) Jana J.

Oblíbené příspěvky