Trocha inspirace z přírody ...



... a námět na malování je tu. Dneska ráno jsem se probudila a ouha bolel mě kotník. Z niče nic, nezvrtla  jsem si nohu, ani se do ní neuhodila, nedělala pochodové cvičení prostě nic a nožka vypověděla službu. Od rána mě bolí a nedá se moc chodit. Píchá v kotníku a tak se snažím i přes bolest s ním hýbat. Doufám, že jak bolest přišla tak zase zmizí.
Tak mám alespoň den trochu pro sebe. Uvařila jsem a po obědě zase vytáhla barvičky a snažila se zase trochu malovat. Vánoce se kvapem blíží, tak třeba budou nějaké dárečky pro kamarádky. Doma jsem ve váze měla natrhané šípky z víkendu a tak motiv byl na světě. A hurá do nich!!! 

Nejdříve si namíchat vhodné odstíny ...

pak nechat uschnout...


 a ještě podpis "umělkyně" (hahaha)






a zvolit vhodnou barvu pozadí. Zatím nejsem rozhodnutá. Teď už jenom sehnat clip rámy a zarámovat a už budou čekat na vhodnou příležitost komu je dám.

♥♥♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky