Zahrada na 1 m2 ....


Jako každý rok touto dobou mě chytá zahradnická horečka. Pročítám časopisy a knížky co jsem si nakoupila a sním o tom, co letos zasadím a jaká bude zase moje zeleninová zahrádka. Dneska jsem si objednala spousty semínek nových druhů zeleniny, které jsem ještě neměla a mám i usušeno spousty semínek z vypěstované zeleniny, které letos určitě zasadím. Velice nám chutnali zlaté cuketky, patizony, dýně hokaido. Ty jsme vyzkoušela loni poprvé a musím říct, že letos půjdou určitě znovu. Sháním a zkouším recepty s nimi.







Sehnala jsem úžasnou knihu " Vypěstujte si co sníte, kde jsou ukázky zahradničení i na 1m2 nebo v květináčích, střídání plodin podle toho zda je jaro, léto,podzim či zima. Tu určitě doporučuji, nádherné fotky a ukázky i pro úplného začátečníka.







Velký výběr semínek najdete tady, už jsem objednávala podruhé a jsem moc spokojená a všechny semena vzešla.

http://www.osiva-semena.cz

Komentáře

Oblíbené příspěvky