Moje milovaná zahrada ...


Po delší odmlce se zase kochám krásnými blogy, kde hledám inspiraci. Je jich spousty a všechny tvořilky a glogerky obdivuji za krásu kterou tvoří ať již při ručních pracích, zahradě, vaření či jen krásnými fotkami z toulek pro krajině.
Nám se podařilo zútulnit další kousek zahrady, kterou mám ráda a při práci na ní zapomenu na chmury a starosti z běžného života.








Letos jsem zkusila zasadit druhy zeleniny, které normálně nekonzumujeme. Už se mi zdálo fádní mít jen rajčata, papriky, okurky, salát ...
No nějak se zadařilo a ze semínek toho vyšlo hodně a bylo mi líto cokoliv zahodit a tak teď se snažím zpracovávat co jde a prosím kamarádky o recepty a zkoušíme nové kombinace.



Dneska jsem zkoušela cuketovou polévku s kořenovou zeleninou. 
Je výborná !!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky