Bytový design ...

Zdravím milé blogerky,

tak jsem se pustila do realizace interiéru kamarádky, která mě požádala o pomoc při změně interiéru kuchyně s jídelnou a obývacím pokojem. Chtěla změnu a tak jsem přemýšlela, co by jí mohlo oslovit.
Tak jsem vytapetovaly stěnu, přečalounily sedáky a natřely židle, ušila jsem povlaky na polštáře, nové záclony do oken, barevně sladěné doplňky jako deky, šanony, budík vybavení domácí kanceláře. O víkendu jsem vybrala v lese šišky a staré odkorněné větvě, nastříkala barvami a udělala vazby do vysokých váz a jednu nízkou na konferenční stolek také v barvě šedé, černé, hnědé a žluté.

Chtěla jsem propojit interiér, jak barevně tak funkčně.

PŮVODNÍ STAV


NÁVRH

PO REALIZACI

PŮVODNÍ STAV


NÁVRH

PO REALIZACI

ZVOLENÁ BAREVNÁ KOMBINACE
šedožlutá


Komentáře

Oblíbené příspěvky