Válečkování ...

... je jedna z technik dekorace textilu, která je velmi zajímavá a jednoduchá. S kamarádkou jsme si udělaly tvořivý den. Vzali jsme si obě dovolenou a užily si společný den. Nedříme ráno dobrý čaj s buchtičkou a klábosením. Pak jsme přemýšlely co bychom mohly dělat. Den před tím jsem náhodou narazila na jedno video s touto technikou a bylo jasno.


   Válečků mám spousty, sehnala jsem si je na aukru, mám ráda staré věci a ty jsou jednou z nich.
Použili jsme textilní barvy, které po uschnutí a zažehlení nejsou na látce vůbec znát v eko kvalitě určené i na potisk dětského textilu. Venku pofukoval větřík tak, že byla látka hnedle suchá.





Pak je samozřejmě důležitý přebal a tak jsme si hrály s razítky a vykrajovátky papíru, a toto je výsledek.










Děkuji Dášenko za nádherný den !!!



Komentáře

Dagmar G. píše…
Byl to opravdu krásný den. Zase nová inspirace pro další tvorbu. Já děkuji Tobě.dg

Oblíbené příspěvky